pondelok 15. júla 2013

Veci ktoré lajkujem

Dnes mám per Vás netradičný článok, ktorý sa kľudne môže stať pravidelným ak sa Vám bude páčiť. V tomto článku Vám chcem predstaviť 5 vecí ktoré sa mi za posledný čas zapáčili, tí čo ma máte na Facebooku ste ich už videli, no tí čo nie, sú tu pre Vás:



1. Náušnička Grumpy cat, ktorá mi príde ako veľmi milá záležitosť, aj keď ja sama by som si ju už asi nekúpila, možno keby mám o 5 rokov menej (vtedy som podobné veci nosila). Stojí 27 dolárov a nájdete ju TU.


2. Prispôsobivý prsteň "pukance" s mini prsteňom vo vnútri. Betsey Johnson, cena 55 dolárov a nájdete ho TU.

3. Bikini morskej panny. Dlho som hľadala kde sa dajú kúpiť, no predsa som ich našla. Spodný diel nájdete TU za 35 dolárov a vrchný diel TU za 60 dolárov, no to je už prakticky jedno, postačí hocijaký fialový vrchný diel.

4. Náušničky v tvare makaróniek a veľmi vydarených. Nájdete TU aj rôzne iné náušničky, ale makarónky sú aj napichovacie aj ako normálne náušnice. Napichovacie sa nachádzajú TU a stoja 4 € a náušnice nájdete tiež na predchádzajúcej stránke plus ešte TU a stoja 7,40 €. Šikovné ručičky predávajúcej ponúkajú aj prsteň v tvare makarónky, ktorý nájdete TU za 6,50 €.


5. Náhrdelník hojdajúcej sa ženy. Na internete nájdete veľa alternatív keď do googlu zadáte "swinging girl necklace" no tento na obrázku nájdete TU a stojí 215 dolárov (10K zlato). Ako však samotný autor píše, je na dovolenke a predávať znovu začne až v januári. Ak oň máte záujem buď si naň počkáte alebo sa uspokojíte s alternatívou. 

Čo vravíte na takýto článok? Páči sa Vám? Chceli by ste aby sa stal pravidelnou záležitosťou? :) 

10 komentárov: