štvrtok 30. mája 2013

The chosen one... or two? :)

Konečne som ho našla!! A to len čistou náhodou. Pamätáte si na posledná článok o Parfums.sk?? Tak vtedy som dostala vzorku make-upu od Vichy. Použila som ho asi na druhý deň a je neuveriteľný!! Do bodky spĺňa to čo sa o ňom píše. Tí čo nevedia, tak sa dokonale prispôsobí pleti, zjednotená pleť a hlavne pre mňa je hypoalergénny! No veď uvidíte sami podľa fotiek :). Kúpite TU za 17,90 €. Na sebe mám odtieň NUDE. 


Pred.
Po.

Prepáčte za foto už otvorenej vzorky, no fotila som až po otvorení :). 
Ale to stále nie je všetko. Mám obrovský problém s lupinami vo vlasoch už pekných pár rokov. Absolútne nič mi nepomáhalo, donedávna som sa spoliehala na Biodermu Nodé DS+, no urobilo sa mi ešte viac lupín a pokožku hlavy som mala celú červenú a neskutočne ma svrbela celá hlava. Do osudového dňa, kedy mi prišli vzorky od Parfums.sk,  by som neverila že ma zachránia! Poslali mi totiž aj vzorku šampónu Weleda, ktorý ponúkajú novinku v podobe pšeničného šampónu proti lupinám. Verte či nie, jedna vzorka mi stačila aby som sa zbavila viac ako polovice lupín a svrbenia hlavy úplne. Akurát idem objednávať plné balenie aj s make-upom :), pretože obidva výrobky sú pre mňa malým zázrakom :). Fotky vzorky som bohužiaľ zabudla nafotiť pretože hneď po použití išla do koša :). Plné balenie tohto šampónu však nájdete TU za 9,35 €. 
Ďakujem parfums.sk za poskytnuté výrobky a malý zázrak ;).  

16 komentárov:

  1. ten výsledek je super, musí to být hodně kvalitní make up :) a šampon taky vypadá dobře, podle tvého popisu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten make-up vypadá opravdu dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. práve včera som ho skúšala a tiež som bola taká prekvapená aký je skvelý...parádne kryje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzera super a hned vidno rozdiel určite ale aj cena bude pená :)) ROmy


    pozyvame na GyveaWAY http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mala som doma vzorku a bol celkom fajný, prirodzený :) Na leto ideál!
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak výsledek je suprový!!! :) Moc ti to sluší! :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, ráda objevuji nové blogy a narazila jsem na ten tvůj a musela jsem se přidat do pravidelných čtenářek. :-)
    Máš to tu moc pěkné a musím ti říct, že Ti to moc sluší i na fotce ,,před" ..jsi přirozeně krásná! :-)

    Dia z blogu - http://handbagforladies.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť