nedeľa 28. apríla 2013

I´m on Facebook :)

Po dlhšom nepostovaní mám dnes pre Vás bohužiaľ len taký "ľahší" článok, pretože foťák mám v Trnave a teraz som domka a keďže som si neviem ako odpálila čítačku kariet a externú mám v Trnave tak dnes len jedna fotka aj to z mobilu. Ale mám novinku :). Už aj ja som na Facebooku, tak potom šup šup pozrieť (aj keď tam ešte nie je bohviečo) a poprípade dať páči sa mi to TU :). 
Mám dosť nových vecí takže očakávajte new in ale keďže už nevydržím musím sa pochváliť aspoň s novými topánkami :). Síce sú od Číňana, majú 13cm platformu a stáli 14,50 €, čo nie je veľa, ale sú tak pohodlné a hlavne krásne! :) Čo na ne hovoríte?? 


14 komentárov:

  1. Uuuu, tak tie sú priam nádherné!!! Aj ja chceeeem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásnýá botky, taky si tě přidám

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie boty sú ultra roztomilé! krásne!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hovoríme na ne to čo ty, keď si sa z nich dvakrát za sebou vytrepala: AAAAAAAA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj mne sa velmi páčia, su krásne, ja som ich tiež u činana pozerala asi už dva krat..mne sa pačia v takej nude-pink farbe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty botky jsou opravdu úžasný! :)

    OdpovedaťOdstrániť