sobota 13. apríla 2013

Boring Saturday afternoon... but evening will be great! :)

Ach, čo je to dnes za deň... nechápem. Najskôr neviem zaspať a potom sa zobudím ráno o pól desiatej. A k počudovaniu som plná energie, len neviem čo s ňou, pretože si musím urobiť seminárku do školy (lebo posledný mesiac som ju len opísala od niekoho) a po šiestich stranách si dávam povinnú pauzičku na tento článok :). Och, to bola ale dlhá veta :). Keby ju vidí moja profesorka tak ma znesie pod čiernu zem, ale teraz píšem pre čítajúceho a nie počúvajúceho, tak je to podľa mňa akceptovateľné. No a presne takto to vyzerá keď neviete čo s energiou a začne Vám tak šibať že sa vyjadrujete "školsky." 

Dnes ale idem na jeden koncert, pretože som sľúbila kamarátom že ich prídem "pofotiť" a tak sa idem trošku zabaviť a vyventilovať zo všetkého. :) Dnes preto taký menší random post. :) Enjoy ;) ♥.

P. S. Nezabúdajte na môj TUMBLR, kde sa snažím každý deň prispievať niečím pekným ;). 


Dnešné ráno som začala s týmto úžasným karamelovým latte (možno aj preto som tak plná energie) ktoré kúpite hocikde za 0,60 €. Nabudúce odfotím aj obal. 
A predstavujem Vám moju najobľúbenejšiu kabelku :). Mám ju už dlhšie (neviem prečo ju sem dávam až teraz). Peacocks/ 7 €.

11 komentárov:

  1. That purse is so pretty!!! Love how you used the leopard as a backgdrop :)

    www.thejoyoffashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Latté milujem :) Vždy keď prídem domov zamierim rovno ku kávovaru a robím si veľký pohár plný chutného latté :)

    Mimochodom som ti vlastne prišla povedať, že máš nárok na pripísanie ďalšieho komentára v jarnej giveaway, pretože som upravila podmienky a zdieľanie je dobrovoľné a ty si zdieľala, takže máš nárok na ďalší komentík :)
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway-4.html

    OdpovedaťOdstrániť